torsdag 3 september 2009

Torsdag.

Ledig dag. Sååå skönt. Gick upp vid elva, diskade, åt frukost och tvättar. Känns som en dag då man bara kan ta det lugnt. Ska nog gå å träna lite sen oxå.

Känns så skönt att jag verkligen har börjat med träningen nu. Kroppen känns starkare, och man orkar mer. Fattar inte att jag inte börjat med det tidigare.. förut kände man att varför träna när man har andra saker för sig... trodde inte att man hade tiden, men man får ta sig tiden till det helt enkelt.

Ska snart ha en spa helg med min älskling. Vi ska åka in till stan tidigare, få spa behandling som innebär varm vulkan sten massage... och bada i pool å gå runt med badrock. Hihi. Sen äta middag någonstans, vart vet jag inte. Sen en hel natt på clarion sign hotel...och sen hotell frukost!! Mums! Känner mig som en prinsessa:D hihi.

Nej, måste gå å kolla tvätten nu!

puss å kram!

Inga kommentarer: